Lordagen



I gar var det en helt underbar dag, hela dagen. Det var verkligen sa perfekt det bara kan bli.
Det borjade med en power walk 10 km i vanlig ordning vid 06.00. Efter att ha gjort det man maste, duscha och ata frukost. Sa bar det ivag till Zandvoort. Varldens basta strand har i Holland. Den ar manga mil lang. Jag ALSKAR verkligen att ga dar pa vintern nar det ar kallt och blaser. Det gor inte ens sa mycket om det regnar. Jag tror jag har blivit sa mycket Hollanska man kan bli for att vara utlananing. Jag har varit i Zandvoort 2 ggr pa somaren men det ar inget for mig. Hosten/vintern ska det vara.

Efter att ha gatt endrygt timme sa gick vi till varan favo resturang/bar. Det ar sa otroligt mysigt dar. I vanlig ordning sa blev det varm choklad med gradde och en super god Tomat soppa!!! Det var verkligen ett underbart varder det var mer eller mindre fullt pa uteserveringen, och det ar nastan November.

               


Saturday was really a lovely day. Could not been better. It started as allways 06.00 with a poer walk, 10 km. Than the necassery things at eat breakfast and shower. Than went we to the beach at Zandvoort. I really love that place! Specially when it is a lot of wind and could. I dont think i can get more Dutch. I heve been in Zandvoort 2 times in the summer and that is really nothing for me.

After have been alking for a hour, went we to our favorit resturant. It is really a nice and cozy palce. As allways ordered i a cup of  hot chochlate with cream, and the most taste full tomato supe. It was really nice weater and the seats outside were all more or less full. It ia almost November.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj vilken härlig dag ni verkar ha haft!! :D

2008-10-27 @ 12:59:47
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0