Kanske??

Det verkar som om att vi kommer att flytta tillbka till Sverige, någon gång i början av nästa år tror jag. Michaels möte gick väldigt bra. Eftersom han är den första som kommer arbeta med speciellt kontrakt, så tar det tis att ordna admistration osv. Och jag bor ju i Holland som sagt....
Michael kommer troligtvis att jobba en del i Borås. Men resa 3-4 dagar i veckan till resten av världen. (lite mer resa än vad han gör nu). Jag överlever nog det med. Jag har ju bott i  Borås tidigare o jobbat med världens roligaste tjej  http://elimi.blogg.se/index.html Så för mig gör det nog inte så mycket om vi skulle flytta dit. En annan fördel är när Michael är borta är att jag blir bortskämd med en massa presenter och lyx artiklar.


It seems that we will move back to Sweden, sometime in the begging of next year, I think The meeting Michael had went really well. Because he is the first one with this special from of contract, it will take some time to arrange the admiration around it. And I am still livening in Holland......

Michael will probably work in Borås, but travel 3-4 days in a week to the rest of the world, (he will travel abit more than he is doing now). But I will survive that too. I have been livening in Borås before and have been working with the most funniest girl in the world.

So I don't mind if we will move there. A plus when Michael is travelling is that he always bring me really nice presents


Kommentarer
Postat av: elimi

Ha, ha.. sötis där. Om jag är roligaste tjejen så är du lätt den gulligaste!! Va roligt att ni kanske kommer "hem". Håller tummarna!!!

2008-10-14 @ 17:46:24
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Petra

Nämen Tina, vad kul! Ser verkligen fram emot det isf!!!

Onsdagskram!

2008-10-15 @ 07:48:14
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Petra 2

Hoppas hoppas hoppas!!! Håller tummar och tår

2008-10-15 @ 23:22:27
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0