Hjalp



I dag har det inte hant sa mycket. Vi har inte gjort sa mycket. Vi var o halsade pa Zuie hon fyllde 11 ar i torsdags. Tyvarr blev det inga kort... Sedan var jag tvungen att ta tag i varan strykhog. Det var ingen hog, det var ett berg. Men jag fick lite hjalp av Snoppie. Hon lekte med sladden hela tiden. Latt att styka da... Sist men inte minst blev det en kaffe hos Michaels foraldrar. Nu i kvall har jag suttit i 3 timmar och skivit ett personligt brev som jag kan skicka med mitt CV. Det ar inte latt. Har i Holland sa betyder inte brever sa mycket. Horde forresten pa nyheterna i gar. Att foretagen har vill att deras anstallda ska jobba 40 timmar i veckan istallet for 36 och fa mindre lediga dagar. For att det ar sa svart att fa arbetskraft. Och jag flyttar till Sverige, undra om jag ar sjuk i huvudet...


Today was a lazy day. It did not happened that much. We were visiting Zuie, she become 11 years old last Thursday. But no photos this time... When we come home i had to do some ironing. I had a moutain. But I got some help from Snoppie, She was playing with the cable all the time. At last, did we go to Michaels parents for a nice coffie. Now this evening have I been trying for the last 3 hours to write a personal letter to my CV. That is not easy. I heard on the new yesterday that the companies here in Holland want the emploes should work 40 hours insted of 36 and has less free days, because it is so diffucult to hire new pepole. And  I am moving to Sweden. I think i am sick in my head.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha.. det var s lite så. Ska fortsätta hålla ögonen öppna,har ju tidningen och där står en del lägenheter också. Är det en tvåa, trea, fyra? ni är ute efter?



Ni flyttar ju nästan hit samtidigt som Pinkie, vi får ta en fika alla tre tycker jag. Mysigt! Massa kramar till dig!!

2008-10-26 @ 21:25:53
Postat av: Bettan

Hej vännen.. Jag har åxå ett tvätt berg, så vi kan byta!! Jag dammsuger & städar undan & du tar mitt gigantiska berg med tvätt som ska vikas in & strykas! Hatar att stryka så jag försöker bara köpa skrynkelfria kläder men det finns alltid nått i alla fall..Hoppas vi hörs snart kramar till er båda,,

2008-10-27 @ 00:06:09
Postat av: Veronica

Ja visst är det konstigt, likadant här i Norge med arbeten.

2008-10-27 @ 13:25:07
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Alina

Gillar din blogg om jag inte sagt det förr!!

2008-10-27 @ 13:29:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0