Hemma

Äntligen hemma efter 14 timmar på jobbet. M var gullig och hade gjort party snack till mig med vitloks sas. Mums. Nu sitter jag framfor varan oppna spis coh surfar och kollar på Pretty Woman. Det är den bästa filmen jag vet. Har nog sett den 1000 ggr. Så klart jag måste surfa runt o kolla på kläder. Gissa vad?? Jag har hittat en kläning (igen). Jag ska fundera over helgen om jag behover den. Har lovat mig själv att dra ner lite på mitt shoppande. Suck, känns som jag har misslyckas innan jag knappt borjat!!!!

Lipsy Exclusive To ASOS Corset Wrap Dress
Dress from www.asos.com


Fineally home after 14 hours working. M hade been sweet and made be party snacks with garlic saus. Jammi. Ia m now sitting now in the front of our fireplace. I am watching Pretty woman. That is really my favorite movie. I have seen it 1000 times. Ofcourse am i also looking at cloths on the internet. Guesse what?? I have find a dress. I will think over the weekend if I really need it. I ahve promise my self to dont shop that much. It feels like i have faild before  I am hardly started!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Den där klänningen är underbar! Jag kan komma på 1000 anledningar till att köpa den... :D

Min favvo är också Pretty Woman! :D

Trevlig kväll! Kram!

2008-11-01 @ 00:28:15
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äh.. nåt beroende måste man ju få ha :) Det är vad som gör livet värt att leva! :D

2008-11-02 @ 15:02:37
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Fr

snygg klänning! :)

2008-11-20 @ 10:56:54
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0