Godmorgon



Godmorgon, I dag är det torsdag och bara en dag kvar till helgen. Så skööönt. iIdag kunde jag inte hålla mig. Jag var tvungen att ta på mig dom nya skorna från Gojane. Måste erkänna att dom är höga 12 cm, kanske inte heller det bästa årstiden att ha dom.Men jag är ju inte ute så mycket så det får gå. På jobbet har vi möte i dag så jag kommer bara sitta på baken i alla fall....


Good morning, Today is it Thursday and just 1 day left to the weekend. So niceeeee. I could not keep my fingers off my new shoes today. i just have to wear them. i admit they are high 12 cm, maybe not the best season to have them. But i am not outside that much, so it will work. we have a meeting today at my work so i will just sit on my as anyway...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0