En spännnade dag



I dag är det en spännande dag... M ska ha möte med VD för CEXP Europe  kl 11, om det inte blir inställt. Jag bor ju fortfarande i Holland. Tider o datum ska man inte lägga så stor vikt på. Jag hoppas i alla fall att det blir av.

Annars är min plan för i dag att hälsa på min söta vän Seny och hennes prinsessa Sophia. Saknar dom. Skulle ha träffat dom innan vi åkte till Turkiet men tidsoptimisten Tina hann inte riktigt med det. Så i dag ska det bli av!!!!


Today is a existing day... M will have a meeting with the CO from CEXP Europe ll o'clock, if they are not cancelling the meeting. I am still live ing in Holland. Times and date are not that important here. But i keeping my fingers crossed that the meeting will be.

My plans for today is to meet my sweet friend Seny and here little princess Sophia. Missing them a lot. i should have meet them before we left to Turkey, But i was to optimistic with the time. But today i will meet them


Kommentarer
Postat av: Michael

Hahahaha, You are so right! But believe me, that meeting will take place. The CEO is coming from the HQ to Almere for 3 meetings and 1 of that is with me moppie. IK HOU ZOVEEL VAN JE MOP, JIJ EN IK!!!!

2008-10-14 @ 08:50:21
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl
Postat av: elimi

Men herregud va söt du är! Brunbränd och fräsch! Allt annat än man själv känner sig i höstmörkret i Sverige! =) Hoppas semestern var härlig! Många kramar!

2008-10-14 @ 10:17:07
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Amer



Girl, it looks like you got way toooo many vacations hehehe



Nice color btw :)



A big hug to you and your dears



Amer

2008-10-14 @ 11:51:25
Postat av: Julia

Tack :) Haha jag ska försöka komma på en lösning med håret, komma undan lite på nått sätt haha ;)

2008-10-14 @ 12:15:09
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0