Bok & film



Det har ar boken som jag laste for Sophia ca 13 ggr och filmen som hon tittade pa. Det var en hollansk film som jag hade Winx tror jag den heter. Agarna av varat hus hade lamnat kvar den. Tur, for Sophia alskade den. Jag kom pa att jag inte hade sa manga barn filmer med Hollanskt tal. Annars samlar jag pa Diney filmer men alla som jag har ar svenskt tal...


This is the book i was reading for Sophia 13 times and the movie she was watching, It is a Dutch movie, i think the name is Winx. The previus owner of our house had left the movie. Lucky me, Sophia loved the movie. I relized that i did not have any children movies with Dutch language. I am collecting Disney moveies but the once i have is with Swedish language..

Kommentarer
Postat av: Bettan

Halloj!! VIlmas favorit filmer!!

Kan glatt berätta att det finns en hel serie med dessa gulliga feér!! Jag tror min dotter har plågat mig med alla dessa filmer.. kul att vara barnvakt & hon verkar gullig. kram Bettan

2008-10-19 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0