Barnvakt!!



I fredags eftermiddag var jag barnvakt till den lilla undrebara prinsessan Sophia. Hon kom vid 15 och stannade till 12 pa lordagen. Det var super kul verkligen. Det ar jatte bra for min Hollanska att vara med henne. Det ar ju inte riktigt att jag kan prata engelska med henne. Nar jag uttalar hollanska ord fel sa rattar hon mig. Gulligt va??


Last friday were I baby sitting the little prinses Sophia. She arrived at 15 and strayed until 12 on Saturday. It was fantastic fun to have her here. It is really good for my dutch to be with here. I cant talk English to her. When i am pronounce the dutch worl wrong is she correcting me. Sweet or not???




         



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vad kul att du gillar att sitta barnvakt, flyttar du till Borås så finns det många barn att passa , moahahaha!!

2008-10-20 @ 09:00:14
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: ilhana

men aww sööt

2008-10-20 @ 09:06:06
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0