Ändring

Jag har en del kompisar här i Holland + i andra länder som är inne o kollar på bloggen men dom fattar inte så mycket av vad jag skriver..så nu har jag gett med mig. Jag ska skriva lite på engelska med...Hoppas alla blir glada o nöjda. För på Hollänska tänker jag inte skriva. Tänkte börja med detta när jag kommer hem från semestern om en vecka.


I have some friends here in The Netherlands and in some other country's. They are also checking my blogg without understand what i am writing. They have asked me to write some in English to..So when I am back from my holiday next week i will start with that. i hope everybody will be satisfied, because i will not write in Dutch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0