Vad gora/ what to do????

Det händer inte så mycket här just nu. Vintern har kommit till Holland med. Lite ovanligt. Vi har lite sno faktiskt och då menar jag bara någon millimeter. Lite fint är det allt. Varje vinter får jag verligen flash backs och vill tillbaka till Boden och gora lumpen. Det var kallt o jävligt, trodde att jag skulle frysa i hjäl många gånger. Men det är verkligen det bästa jag har gjort i mitt liv. Får se om jag inte kan hitta några bilder o visa.

I morgon eller om några timmar så åker vi till Sverige igen. Michael har mote med ett av foretagen som har erbjudit honom ett kanon kontrakt, dom vill att han ska skriva på i morgon. HJÄLP!!!! Jag vet inte om jag är redo att flytta hem till Sverige. Ju mer jag tänker på det ju mer ångest får jag. Det år den storsta annledningen att jag inte ens är här o skriver eller läser andra bloggar, vilket är en favo syssla. Jag sitter helt enkelt i koma. Vet inte varken ut eller in. Att jag ville flytta tillbaka var for att jag ville vara med min mamma o kunna hjälpa henne osv.... Nu ár det ju inte så längre. Så vad vill jag??? ÄR det någon som har råd att komma med, snälla gor det!!!!!


There is not that much happining in my life rigth now. The winther has arrived to Hollans, a bit unsual for me. We have some snow at least 1 mm. It is a bit beatuful actully. Every winter I get som flash backs and want to go back to Boden (a city in noth of Sweden) were i did my military traning to a Artic soldier. It was cool as hell. it hought i would die a lot of times. But it is really the best thing i have ever done in my life. I will se if i will find some photos to show you.

Tomorrow or in acuple of hours are we going to Sweden again. Michael will have a meeting with one of the companies who has offered him a reaaly good contract, and they want him to sign tomorrow. HELP!!! I am not sure if i am ready to move back to Sweden. Every time i thinking about it, i feel really bad. That is the biigest reason why  i am not writing anything here or reading other pepoles blogs, which i normally eally like. I am in a coma. I dont kno what to do. The reason i wanted to move were that i wnated to take care of my mum, but that reason are not there any more... So what do I want???? Somebode who has suggestions?? Please tell me.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj vad svårt! =/ Fast jag brukar ha ångest sådär innan men efter att man flyttat och allt börjar ordna upp sig, tycker jag för det mesta att det blivit bättre! Bättre än innan alltså! :D Kram!

2008-11-26 @ 01:27:41
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Michael

I have 2 really good contracts Tina!!! If you dont want to move back than we stay but the C offer is really good and are active in 21 countries world wide. What ever you want, I will love you anyway!!!!!!!!!!!

2008-11-28 @ 20:16:01
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0