Tack alla!!!

Forst vill jag verkligen tacka alla som har gett mig manga fina kommentar både här på bloggen, FB, SMS osv. TACK!!! Ni är så otroligt gulliga!!!

Min mamma gick bort i torsdags. Det kanske inte ska vara komma som en overraskning. Men det jorde det. Undrar om man någonsin kan bli helt forberdd på det. Mamma var sjuk länge i KOL. Hon hade syrgas 24 timmar om dygnet det sista året och hade det jobbigt med att andas och inte kunna gora nagot mer an att sitta.

Jag vet att min mamma har det bra nu!! och hon är med min storebror som jag vet att hon har saknat otroligt mycket sedan han gick bort for snart 7 år sedan. Mamma jag kommer alltid att älska dig!!!!Tack mamma for allt du har gjort for mig.

I want to start with to say THANK you to all of you who have left really nice comments here, on Facebook, SMS and so on. You are all so sweet.

My mum past away last Thursday. It should not be  a suprise for me But it was. I wunder if someone ever can be prepared fot it. My mum were really sick the last years ( I dont know what it is called in English) She had oxygen in her nose 24 hours everyday the last year. She had really problems with breething.

I know that now is my mum with my older brother who past away for almost 7 years ago. I know that she was missing him a lot. Fineally she is meeting him again. MUM I WILL ALLWAYS LOVE YOU!! Thank you for everything you have done for me!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, det klart att hon har det bra nu! Hon slipper smärtorna det innebär att ha KOL. Min farbror dog i KOL förra hösten och han hade otroliga smärtor i 20 år. Det klart att man vill att de ska leva, för ens egen skull, men det skönaste kanske ändå är att slippa smärtorna. Med det sagt, jag skulle ändå böla ihjäl mig trots att det inte kommer som en chock! Tänker på dig! Kram!

2008-11-11 @ 21:13:58
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: elimi

Herregud va sorgligt! Tänker på dog och hoppas att du mår bra under omständigheterna! Stor varm kram till dig!!

2008-11-13 @ 22:40:14
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Therese

Beklagar sorgen!! :-( Sköt om dig!

Kram/Therese

2008-11-18 @ 12:56:39
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0