Shopping



Jag har varit jätte duktig att inte shoppa på väldigt länge. Till och med Michael frågar om jag inte mår bra. Så idag har det blivit massor av internet shopping. Bla denna klänning från https://glitzy.jetshop.se/default.aspx
Jag har en liknade som jag kopte forra året men med kort ärm. Den var en hit här. Fick massor av koplimanger varje gång den annvändes. Så jag tror detta är ett säkert kort.

Sedan har "pappa" beställt på Laredute....han älskar klänningar, stovlar och kappor. (han vet inte om att han har beställt det bara...) Hoppas paketet hinner komma nu medans jag ar i Goteborg.... men Laredute är ju inte så snabba i leverans...så pappa får nog skicka paketet till mig. Det har blivit en beställning från HM med, jag hag har fallit for grupp trycket som är i Sverige, att man ska ha päls. Så den sonder bloggade pälsen fran HM kommer for hoppnings vis nästa vecka. Jag hade inte ens funderat på att kopa en päls innan alla borjade prata om det....


I have been really good lately, I have not been shopping, evan Michael asked if i was sick. So toady i have been shopping a lot on the internet. This dress from https://glitzy.jetshop.se/default.aspx (also sending to Holland) I bought a simular dress last year with short sleevs. It was a sucsses here, I got a lot of complimants for the dress,so i think this is a safe card.

My dad has also order ( i am ordering in my dads name in Sweden) from Laredute. ( if you want toorder from Laredute you have to go to the French side, than they are shipping to Holland to). My dad ordered, some dresses, a coat and boats. He just dont know that he has ordered this. I haope i will recive the delivery this week when i am in Gothenburg, but Laredute are not that quick in delevering. I have also ordering from HM. I have order a coat in fur. In Sweden almost all bloggs are talking about that fur...so i ahve been falling for the presure from the grope. I hope it will suite me. Hopefully the package will arrive next week

Kommentarer
Postat av: Veronica

Typiskt! Jag lyckades ju missa pälsen från H&M... =/ Jaja, har ju min från Cubus...fin klänning!! :)



Jo jag tänkte ha spetshandskarna tillsammans med en svart partyblåsa och många pärlhalsband! Tror det kan bli läckert nu under festligheterna... Kram!

2008-11-26 @ 01:30:39
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: monika

Vilken snygg klänning!!

Min pappa e fortf kvar på sjukhushet.... Lite trist nu med julen som närmar sig. Men det blir nog bra =)

Ja, visst e det mysigt att kika på film nu i vintern ?!

2008-11-26 @ 08:32:20
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej vännen!!

Varför du ska flytta hem..mmmmm. jo det är ju för att vi har mer snö än i Holland.. vi har ca 2cm vitt pudertäcke i Karlstad.. samt att vi alla saknar er otroligt mycket..& du har ju pappa kvar i GBG, samt stora syster & lillebror!!! Klänningen var jätte snygg!! & ja jag har päls åxå iår.. men jag fick min av morfar!! kram Bettan

2008-11-26 @ 12:07:29
Postat av: elimi

Hej gumman, roligt att du börjat skriva igen. Saknardina inlägg! Vi vet inte närvi får komma hem, bor hos min syster och hennes familj vilket ju såklart är mysigt men vi hoppas ändå att vi får komma hem innan jul.



Jag tycker du ska flytta hem. Hemma är ju alltid hemma, men förstår om det är svårt när ni har så mycket hemma i Holland med. Följ ditt hjärta så kommer det bli bra! Stor kram!

2008-11-26 @ 14:41:31
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Petra

Inte shoppat på länge? På LÄNGE??? Vet du vad länge ÄR hjärtat!? Hahahaha!!!

2008-11-26 @ 21:15:45
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0