Hallo



Vart tog helgen vägen?? Det känns som det bara var några timmar sedna jag var här... Shit happens. I lördags belv det fika på stan. Michael hämtade sin linser. det är första gången som han använder linser. Men jag är imponerad. Det tar max 5 min med hans jätte händer så är han klar.

jag hade klipptid. Det var på tiden. även frisören sa att nästa gång kanske jag inte behövde vänta så länge..det blev ingen förvandling direkt mensvito ändarna är borta i alla fall

  

 

Were did the weekend go?? It feels just that it is a couple of hours ago that i left this office... Shit happens.Last Saturday we took a coffee down town and Michael were picking his lenses up. it is the first time in his life that he is wearing lenses i have to say that i am impressed. Max 5 min to get them in with his Hugh hands.

I had a hair appointment. It was really needed. Evan the hair dresser said that maybe the next time you dont have to wait that long...it is not a big change just to take away the damage a dead hair.


Kommentarer
Postat av: Bosse

Du ser jätte bra ut i din röda kappa

2008-11-03 @ 08:45:12
Postat av: monika

Vilken snygg kappa! Jättefräscht =)

2008-11-05 @ 10:51:08
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0