Söndags cykel tur



Efter morgon träning och lite frukost i magen blev det en cykel tur i Almere. Mitt i Almere finns en ganska stor sjö som vi bestämde oss att cykla runt. Det var en ganska lagom tur ca 1 timme, eftersom det var en aningen ganska varme i går. ca 32grader i skuggan och 96 % luftfuktighet... På andra sidan av sjön finns det en stor vatten skidbana. Med resturang. Det har blivit ett favorit ställe att sitta att tita på folk när dom åker wakeboard. Michaels bors dotter Zuie som är 10 år är med o tävlar. Hon är ganska duktig. Vinner alla tävlingar i hennes ålders klass. (Måste skryta lite) Så vi satt o tittade på Zuie i går i ca 2 timmar tills min gulliga vän Seny ringde o frågade om vi ville komma o fika med henne och hennes prinsessa Sofia. Jag säger aldrig nej till gratis fika. Det enda är att hon bor i en helt anna del av Almere så det blev en tur på ca 3 mil för att få gratis fika. Min man var inte glad på mig. Han undrar om jag försöker få ut livförsäkringen.... Kanske är en bra ide, ska kolla hur mycket den är på först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0