Sårad,

Dagen började ju bra i går men slutade deso värre...

Jag avskyr folk som sårar andra.
Jag avskyr folk som kan sitta och kolla in i ens ögon och säga att dom aldrig mer ska upprepa det dom gjort, att dom förstår att det är fel och att det sårar... men likt förbannat fortsätter dom göra samma sak.
Jag avskyr dig för att du ljuger för mig.
Jag avskyr dig för att du inte kan respektera mina känslor.
Du är det största egot som finns!


The day started really good but ended really bad....

I hate pepole who is hurting others
I hare pepole who can sit down and look me in the eyes and say that they  will never repeat what they have done, that they understand that they did wrong and it it ís hurting me. but they are just continueing like nothing with the same thing.
i hate that you are lieing to me
i hate that you are not respecting my feelings

Kommentarer
Postat av: Ida

Kraam

2008-07-23 @ 12:11:51
Postat av: Petra

Men gumman...! Är det den jag tror det är?

2008-07-24 @ 21:33:54
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0