Rotterdam here I come


I dag är ska jag med mitt jätte stora team till Rotterdam på team eftermiddag eller grupp aktivitet... Det var min ide att vi skulle åka till Rotterdam, för där finns världens näst största hamn. Så vi ska åka båt tur i hamnen i 75 min. Jag har gjort det tidigare. Jag tyckte det vara kanon. Men jag gillar ju sådan saker. Den enda här på jobbet som gillar det är min chef...Så jag känner mig inte så populär bland mina kollegor i dag. Tur att dom bara är 3 st. Dom hade velat gå och spela bowling. Jag HATAR verkligen bowling. Finns det något tråkigare??? Så min chef bestämde att det blev Rotterdam. Men jag tror att det kommer att bli kanon. Vädret är toppen 30 grade o stålande sol. Så vem vill inte åka lite båt i solen än att sitta instängd i vårat kylskåp till kontor??? (Vi har ca 15 grader på kontoret, )

Jag är positiv i alla fall. för saker blir inte bättre än vad man gör dom till.

Ha en kanon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0