Morgontraning


Vaknade ganska tidigt  runt 06. Sa i vanlig ordning eftersom jag ar sa rastlos, gicka jag ut pa min dagliga morgon promedad. Det ar ca 1 mil o det tar mig drygt en timme att svettas runt. Men det ar otroligt skont. For mig finns det inget battre satt att starta dagen pa. For att fa lite mer militar kansla over min promenad har jag vikter runt fotterna som vager 4  kg/st + att jag har vikter i handerna som vager 2 kg/st. For mig ar det har perfekt. Den har morgonen foljde till
med Michael med. Det hander inte sa ofta om jag sager sa.  Nar Michael ar med blir det bara 6km tror det racker for min man.Pa veckorna maste jag ga upp mellan senast 03.45 for att hinna innana jag ska till jobbet. Men eftersom jag brukar vara sjukt morgon pigg sa ar det ok for mig.

I vintras blev jag stoppad av polisen kl 04.00 Kan saga det var inget kul. Dom undrade var jag holl pa med..Det undrar jag med ibland. Men jag forsokte skamta till det pa min basta Hollanska. Att beach 2008 kommer snart. Men dom skakade bara pa huvudet. Men dom ar gulliga for nu moter jag polisen nastan varje morgon nar jag ar ute  o traskar. Men nu halsar dom bara. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Tina! tack för de fins länkarna din man skickade :) Nu vill jag vekligen åka! träffade en tjej häromdagen som bodde där när paraden gick av stapeln förra året, och hon kunde berätta att det var helt fantastiskt!! Och då är hon inte ens gay ;)

2008-07-27 @ 21:28:16
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej på dig!!

Du hade lugnt fått med mig på morgonträningen, det bästa som finns när man väl kommit igång :-D

2008-07-29 @ 13:05:03
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Petra

Med VIKTER på fötterna?!! Du e fan inte klok darling! =D

2008-07-30 @ 08:49:44
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0