Min gulliga vän


I går blev det som sagt en spontan fika hemma hos Seny och Sophia. Lika kul som vanligt. Sophia är en sån underbar liten go tjej. Vi har mycket kul tillsamans. Jag brukar träffa henne ganska mycket. Med Sophia måste jag bara prata Hollänska...mmm men det är bra. hon har lärt mig otroligt mycket och rättar mig när jag säger fel. hon skrattar inte ens åt mina konstiga uttal. hennes pappa som nu är i danmark o jobbar, vill jätte gärna kära sig svenska. med honom försöker jag bara prata svenska, kan säga att det går så där...men i julas firade Seny och hennes familj jul med oss. ( Min bror och pappa var i Holland). Roy, Sophias pappa provade då snus. Grov portion från min bror. Han blev ganska snurrig kan jag lova o det var efter ca 3 min....lite roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0