Mandag

O regnet bara oser ner kul...Jag har fortfarande ogon inflamation. Det ar inget skont. Mitt hogra oga ar rott svider.
Sa jag ar hemma fran jobbet i dag. Hade tankt att vara lite nyttig o gjort bra saker som att stada o sa. Men ogat kanns inget vidare, om man nu kan skylla pa det.
Terroristen i huset ar hemma denna veckan fran sitt jobb, vilket betyder stor angest attack!!!!
Men men jag ska forsoka vara positiv o ite ta ut daligheter i forskott. Det kanske finns en minimal chans att han skulle kunna uppfora sig som en normal manniska. ....Tvivlar ju lite pa det.
 
Den som lever far se!! Hoppas att ni far en jatte bra mandag.


It is just raining cats and dogs. And i still have the infection . It is really not nice. my right eye is read and hurting.

so ai am at home from work today. I had a plan to do some cleaning and so, but my excuse is my eye...

the terrorist (JR) is at home from his work this week that means that i have anxiety.

But i will try to be positive, there is minimal chance that he will behave as a normal person

I hope you all have a nice Monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0