Gårdagen


I går var ingen höjdar dag. Allt som kan gå fel, går fel. Jag är glad att dagen är över. Mycket små skit på jobbet, med det är i och för sig inte så ovanligt. Men så tröttsamt. När jag kommer hem ser det ut som en bomb har exploderat. Det är inte alltid så roligt att bo i hop med en 17 åring....Inte en bortskämd man heller. Men men det det vara bara att sätta i gång att städa. I den underbara värmen. Jag kom i alla fall ut på en power walk. Alltid något i alla fall. När jag kommer hem så är maken i telefon med hans ex nya.....Vilket betyder gap o skrik och inget bra alls....Undrar när dom ska sluta att terrorisera oss. I dag  ska dom anmälas. Just nu är jag så trött på det här så jag är beredd på att flytta, varsom helst. Som tur har även skit dagar ett slut. Men det är inte roligt att gå och lägga sig skit förbannad. Nu är det slut på klagandet. Ett Hollänskt stadard uttryck är: Alled komt goed. (Allt ordnar sig) Och det kommer det att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0