Tomtar



Jag har ju glömt att visa mina tomtar... jag älskar tomtar. Jag har samlat på tomtar mer än 15 år så jag har en del om man säger så. Nu har jag drygt 2000st. Jag hade med än dubblet så många för några år sedan, var tvungen att dela dom med mitt ex...
I år satte jag upp min julsaker helgen innan 1:a advent eftersom vi inte var hemma den "rätta helgen" men jag har inte satt upp så mycket i år. Jag kände mig inte riktigt i form med mammas begravning o så, och sedan var det meningen att vi skulle flytta till Sverige i jul, och då käns det gansk onödigt att plocka fram allt.  Jag har verkligen allt. handdukar, sängkläder, tavlor, gardiner... osv.  Men i år pyntade jag bara vårat vardagsrum, köket och hallen.

      

I have forgot to show you all my Santa clouds, I love them. I have been collecting on Santas for more than 15 years, so i have some... I have now more the 2000 of them. I havd more than dubble for some years ago. I had to split them with my ex..

This year decorated my house the weekend before the 1:a advent because we should not be home the "right" weekend. But i did not do some much this year. I did not feel for it, fiirst it was the funeral of my mum, and than was the plan that we should move to Sweden during Christmas. So i thought there were now use to over do it. I have really everything in christmas things, curtins, bedsheets, towels, paintings for on the wall. This year i just decorated our living room, kitchen and hallway. I thought it was enough


Kommentarer
Postat av: yasmine

tack sötis va skoj o höra hihi, jo e super nöjd med tvn vart o betalat den idag.gör du då? krams

2008-12-09 @ 17:06:33
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja man får aldrig veta om det är bra om man inte testar ;)

2008-12-09 @ 19:43:56
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0