Sweetie



Seny min söta vän var med oss och firade jul. Det var riktigt trevlig. Jag tror detta var juldagen, jag hade inte ens hunnit att byta om till middagen denna dagen, så kommer Seny och Sophia hur fina som helst. Jag skämdes som bara den.

        
Click ont the photos and they get bigger, last photo is my x-mas plates, has everything in the same serie....

Vi hade besök varje dag över julen vilket var riktigt trevlig. Michaels föräldrar var kom också en av dagarna på middag.

Seny my sweet friend were celebrating x-mas with us. It was really nice. I thing the photo was the first  x-mas day, that day i did not evan have time to change clothes to the dinner. Seny and Sophia were so nice dressed and i was really looking like shit. I was reaaly ashemed.
We have dinner geuest every day during x-mas. It was so nice. Michaels parents were alos one of the days for dinner, but i forget to take photos thet day....i am getting old

Kommentarer
Postat av: elimi

Va mycket god mat, har du lagat själv? Det var duktigt!! Och så mysigt det ser ut sen.. =) Vi bor kvar hos föräldrarna så mamma stod för all julmat i år, rena semestern! Tänkte piska igång hantverkarna efter all julledighet nu.. =) Kram på dig!!



2008-12-29 @ 21:34:45
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0