Rullstols rally



Måste visa någon bild på min pappa med. Han har rullstols rally hemma...
"pappa" hade betällt lite käder igen...kläningar o stövlar o så. Men dom hann inte komma medans jag var där.Jädrans skit!!!!! Men pappa kommer nog att skicka det till mig.. eller hur pappa???? Annars kanske jag får hålla mig till jul. Pappa o Bosse kommer nog och hälsar på då. Får se om vi hittar något bra flyg....Men jag är en otålig människa och jag vill ha min nya kläder nu!

I have to show you a photo of my dad to. He has weelchair rally in the appartment...
"my father" had ordered some close again.. dresses and boots...but they did not arrive when i was in Sweden. So now my fater has to send it to me...otherwise he has to bring them at x-mas. He and my brother will probably come and visit me, if we find a nice plane. But as many allrady know i have really bad patciene so i want my clothes now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0