My best friend



I går kväll kom Seny, min allra bästa vän här i Holland. jag är så otroligt glad o tacksam att jag har henne. Vi fickade o pratade massor, som vanligt typ. Jag hade planerat att baka lussekatter till henne... men jag hann inte med det. Jag åkte tåg hem från jobbet och eftersom jag var tvungen att shoppa på Schiphol och köpa Starbucks så var jag hemma mycket senare än vad jag hade planerat. Men jag får baka i helgen och ta med dom när vi ska heja på prinsessan Sophia när hon har slalom tävling. I går blev shopping bla 4 st muggar från Starbucks, man kan även köpa kaffe så man kan göra hemma. Gissa vad jag gör... muggarna är inte så jätte billiga dessa kostade 13 Euro st, men stört sköna att dricka ur


Yesterday evening Seny were dropping by for a coffee and a nice talk, she is really my best friend here in Holland. I am so happy and thankful that she is in my life. We were talking a lot, and laughing as usual. I had planed to bake some Swedish things Lussekatter, but i was home to late for that. I took the train from my work and offcourse i had to stop and do some shopping at Schiphol and also buy coffiee from Starbucks, so i was home so much later than i am normally. But i will bake this weekend, than i will bring them when we will watch the little princess do a slalom compition . Yesterday i bought these 4 mugs from Starbucks, you can also buy the coffee to make home there. Just a guess what a i am doing??? The mugs were not that cheep, 13 Euro per pcs, but lovely to drink from


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0