LYCKA




Min älskade lilla Snoppie, hade saknat oss!!! Gissa om jag hade saknat henne. När vi åker med KLM eller kör bil till Sverige får hon alltid följa med. Men Ryan air får man inte ta med djur....:(
Jag älskar att bada. gör det VARJE DAG, i bland även 2 gånger. Snoppie är oftas med mig vad jag än gör hemma, Det är alltid lika trevligt. Hon gillar med att bada..

My lovely litlle Snoppie. She had missed us,guess if i had missed her?? When we are flying with KLM or take the car to Sweden, she is allways going with us. But Ryan air does not allowed animals... :(
I love to take a bath. I do that EVERY DAY sometimes evan 2 times...Snoppie is most of the time with me when I am at home, so ofcourse she likes to take bath to


     

Kommentarer
Postat av: elimi

Heeregud vilken söt katt du har! Verkar vara världens goaste med.. =) Hoppas allt är bra!! Kramar!

2008-12-03 @ 22:46:17
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Michael

KUT KAT!!!!!!!!!!!! Hahahahaha

2008-12-04 @ 12:18:19
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0