Kallt



Det var kallt som bara den i lördags. Eller rättare sagt det blåste kallt. Jag försökte i alla fall ta på mig lite kläder eftersom vi skulle vara ute och kolla på Sophia. Min man var inte lika smart :)han tog en skjorta och rock, inga vantar och ingen mössa. Behöver jag säga att han frös som f..n Han trodde skidåkningen var inomhus. Men  hallo, inomhus, slalom???

it was coold last friday or atleast the wind were cold. I tried to get dressd with alot of warm clothes becase we should be outside and look at Sohpia. But my husband were not that smart, he just took a bluse and a thin coat without gloves and hat, Do i have to say that he were really cold. he thougt the skiiing were inside

Kommentarer
Postat av: elimi

Ha, ha.. med eller utan vantar så är ni väldigt söta ihop!! Kramar!

2008-12-15 @ 22:54:31
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0