Home alone

I dag har Michael åkt till Englad, i och för sig bara över dagen. Han är tillbaka sent i kväll.
Så i dag har jag bjudit in Seny bästa vännen på fika/middag. Ska bli mysigt. (om hon inte behöver jobba över)

Jag har hittat ett par gummistövlar!!! här i Holland är det faktiskt ingen som har gummistövlar, mer än i trädgården. jag har aldrig sett någon i det och aldrig sett några i någon affär heller. Men nu har jag hittat ett par :)




Hihih jag tycker dom är fina, Inte för att jag kanske skulle ha dom till jobbet eller så, men hemma i trädgården och till nämsta lilla ICA.  Men dom var ganska dyra 50 Euro... så det blir nog inga sådana.


 

Michael has left to the UK today, but he will return late this evening. So i have invited Seny for dinner/coffee (hope she don't have to work overtime today)

I have find a pair of rubber boots!!! Here in Holland no one is wearing rubber boots. I have at least never seen them on on anyone. And i have never seen them in store...

But these boots is nice. I like them.

I dont think i will wear them to my work or so, but in the garden or to the little supermarket on the corner. Absolutely. But they are not cheep. They cost 50 Euros, so i don't think i will buy them.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud vad fina!

2008-12-10 @ 18:46:20
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi vilka söta stövlar! man ser ju att de är från holland =)

2008-12-10 @ 22:43:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0