Andre Riue



I lördags hade jag den bästa dagen på hur länge som helst. Vi Var på konsert med ANDRE RIUE!!!! Det var FANTASTISKT.  Konserten var i Arnhem (Arnhem är där Holland föll mot tyskarna i andra världskriget, lite historia) Andre hade 3 konserter i år i Holland, i Arnhem. Arenan tar 25000  och alla billjeter var utsålad på 30 min. Gissa aom jag var lycklig när Michael hade lyckas att få tag på 2 till oss. Jag skulle kunna skriva en hel bok hur fantastisk konseten var, men det skulle inte spegla verkligeheten än då. Om ni är intresseade gå in på youtube o kolla det finns massor, inte från konserten i helgen men massa andra. Han är grym. Det är klassisk musik med opera, vals och kör sång, säckpipor ja allt. Scenen som han har är världens största scen bygge på turne....
Här är en link till hans hemsida http://www.andrerieu.com/site/index.php?id=homepage&L=1
 
Nu tror jag några av min vänner som läser detta  att jag har flippat tootal, dom vet att jag är ett stort Alice Cooper fan och varit sedan jag var 8 år. ( har varit på 5 konseter med honom). Jag har inte flippat helt :) jag gillar fortfarande Alice och han kommer nog alltid vara nummer 1. Men det här var grymt bra.


Last Saturday i had the best day in ages. We were on a concert with Andre Riue. It was FANTASTIC!!!! The concert were in Arnhem ( Arnhem is were Holland lost the country to the Germans in the second world war, some history just). Andre had 3 concerts in Holland, Arnhem this year and the tickets were sold out in 30 minutes. Guess that i was happy when Michael succeeded to get 2 tickets for us. I think i could write a book how fantastic the concert was, but it is impossible to get the feeling that you have when i was sitting there. So if you are interested pleas check at youtube there is alot that you can watch.

it is classic mucic with opera, vals, bagpipes everything. the stage he has is the biggest the world who is going on your. here is a link to his website http://www.andrerieu.com/site/index.php?id=homepage&L=1

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack tack, du är ju för go :) Jag tror din kille va inne och kommentera min blogg för nån dag sen.. tyckte jag kände igen dig på en bild där samt att han skrev om nån Tina :)

Vilket fall som helst får ni ha en mysig jul :)

2008-12-23 @ 19:53:06
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Hej gumman åh va mysigt med konsert det låter hur kul som helst! hoppas du har julstämning där borta! bamsekramisar

2008-12-23 @ 23:32:10
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0