Världens bästa lillebror


Min lillebror ringde tidigare i dag för att bara prata skit. Vilket jag tycker är jätte trevligt. Han har hittat en Zara butik till,(Kungsbacka) så han tyckte jag kunde flytta hem nu. Tror att jag har hjärntvättat honom, så han vet att Zara är min favo butik. När jag flyttade hit för 3 år sedan fanns inte Zara i Göteborg, vad jag vet i alla fall.
För ett tag sedan hittade jag på Din sko´s hemsida ett par skit snygga röda pums. Eftersom jag tycker att jag är så smart mailade jag bilden till lillebror som fick ge sig ut på jakt i Göteborg. Efter 4 Din sko butiker så hittade han dom i stl 36. Visst är han underbar!!! j
Han var också gullig och erbjöd Michael och mig att bo tillsamans med honom i hans etta!!!! Det känns otroligt skönt att höra, jag blir så gald. Eller vill han inte vara min personliga shopper längre.....

Kommentarer
Postat av: carro

BLOPPIS I MIN BLOGG... igen! För en vecka sedan lade jag ut en massa plagg och alla blev sålda på direkten! Nu har ni chansen att fynda ett nytt plagg till superpris!





Gå in och kolla om något faller Dig i smaken!





Rosetty.blogg.se

2008-08-05 @ 19:49:12
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0