Skit snack


I morse ringde min bror mig, inte så ovanligt. Vi pratar varje dag i telefon. Men eftersom vi pratade länge i går kväll blev jag lite förvånad att han ringde i dag på morgonen. Det var lite dö snack om allt o inget, vad som har hänt under natten typ. Efter ett tag så frågar jag homom vad han gör?? Sitter o skiter, det är därför jag ringer dig!! Tack för den brosan. Det är en vana eller ovana han har haft i några år, när han är på toa och inte har något annat att göra, då ringer han syrran...
Så nu vet alla vad han symboliserar mig med. Tina = bajs

Kommentarer
Postat av: Emilie

Okej, tack så mycket, då får jag bege mig till IKEA :) Dom såg inte ut att ta så jätte stor platts heller, jätte bra! :)

Ha en fin dag! :D

2008-08-26 @ 16:00:56
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0