Mat transport

I fredags medan Michael blev operad, så passade jag på att åka till Gent. till Galliker. Min söta lillebror hade skickat mig en pall med saker från Sverige. Visst är det gulligt? Jag hade bett pappa att handla lite mat mig, som typ mannagryn, flour socker + en del annat. Bra att ha saker som inte finns här. Jag hade gärna vijat ha ostbågar med från OLW... får äta detsto mer när jag kommer hem nästa gång. Jag hade också beställt en del kläder och prular i sverige som också kom nu. Ingen är gladare än jag.TACK Bosse och pappa, för att ni är så snälla att ordnar med alla mina saker..


Mamma sa förra veckan att jag borde flytta hem eller sluta sätta min bror o far i arbete hela tiden. Man om jag flyttar hem så kommer dom bli arbetslösa...eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0