Mamma & pappa


För 2 år sedan var min mamma och papap här i Holland och hälsade på mig för första gången. Det var första gången min mamma flög. Gissa om hon var nervös. Men det gick överförväntningarna. Tack o lov. Det var riktigt trevligt när dom var här. Tyvärr så blev min mamma väldigt sjuk när hon var här (lunginflammation) så når hon kom hem hamnade hon på sjukhus i 1 månad. Men hon säger i alla fall att det var värt det :)
Mamma vill gärna komma igen. men tyvärr så är hon för sjuk för det. Nu har mamma sedan 1 år tillbaka syrgas 24 timmar om dygnet....men hon är oftast glad och positiv i alla fall. Så jag måste ta mig i kragen att åka hem och hälsa på henne oftare än vad jag gör. jag skäms verkligen :(
Hur som helst så saknar jag mina föräldrar väldigt mycket. Dom är det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, ens föräldrar kan komma undan med en hel del utan att man slutar älska dem konstigt nog.

2008-08-07 @ 23:47:03
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0