Hungrig




Äntligen är det snart dax för lunch. Jag är hungrig i dag. Kan bero på att jag inte äter frukost. Men det brukar vara ok ändå. I söndags var jag duktig och gjorde fisk soppa för första gången. Måste säga att jag är stolt över resultatet. Hade inte ens ett recept, och soppan är ÄTBAR. Faktiskt riktigt god om jag ska vara ärlig. Men i dag är fjärde dagen i rad som jag äter den, så även om  den är god så börjar jag tröttna lite. Jag har slutat att äta kött nu, kanske inte till riktigt 100% men så gott som i alla fall. Det värsta är att jag typ inte har lagat så många fisk rätter tidigare. Men övning ger färdighet, har jag hört. Men tips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0