Efter regn


Kommer solen. Jag är tack o lov inte lika upprörd längre, som i förra inlägget. problemen är fortfarande inte lösta, men jag försöker att tänka positivt :) I dag tänker jag på att ev att jag kommer att åka "hem" till Göteborg om 2 veckor. Det skulle vara så himmla roligt. även om det bara är över helgen. Jag saknar verkligen alla mina vänner och min familj. Jag behöver som semester från mitt liv här.. kan man säga så?? Bara att få vara med underbara människor som uppskattar mig och tycker om mig som jag är. Så håll tummarna att jag kommer i några dagar. Pappa du kan ju börja städa nu :)
Det mest positiva just nu är faktiskt att Michael hade telefon interjuv i går med ett företag i Sverige..... Det gick väldigt bra. Men (varför måste det alltid vara men....) är att företaget är i Solna. Vill jag bo i stockholms området??? Visst det är Sverige men fortfarande långt från familj och vänner.  Vi får väl se vad som händer, Michael har inte svara Ja än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1949 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. Är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ? Det är till för både tjejer och killar, och det finns en massa prylar att välja mellan, så börja du också:)

2008-08-19 @ 21:38:27
Postat av: Bettan

åååååå vad roligt i så fall det är ju jätte nära Karlstad, det vpre kul att träffa dig om du kommer på besök. klart att "pappa" ska börja städa för det är ju inte var dag som han får stor besök. hälsa honom frånmig.kram Bettan

2008-08-20 @ 14:38:50
Postat av: Petra

Som du skrev: Det är i alla fall i Sverige! =D

Håller tummarna!

2008-08-20 @ 17:24:53
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0