Coola tjejen


Zuie, den coolaste tjejen i Holland. Hon är bara så stört skön. Michael och jag tog en härlig cukel tur i det fina vädret i går. Vi cyklande till the water ski track, Zuie bor mer eller mindre där, så självklart träffade vi henne.  igår åkter hon wakebord på en skatebord utan hjul. På lördag ska tjejen tävla i Hollänska mästerskapen i wakebord..Så det gäller att hålla tummarna. Tävlingen kommer att hållas nära den Tyska gränsen i en lite håla som jag inte kommer i håg namnet  på. Jag skulle gärna vilja åka dit o kolla och heja på henne. Jag är ett stort fan. men ev ska vi på party....så vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Gratistrix

Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix.

Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.



Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar.



http://gratistrix.blogg.se



Tävlingen sprids då till folket!



OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingen.



Det är en samlingssida för alla bloggtävlingar!

2008-08-07 @ 11:59:56
URL: http://gratistrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0