Bröllops dag


I fredags firade vi 3 årig bröllops dag! Vilket VI som vanligt glömde... Varken Michael eller jag kommer i håg vilket datum vi gifte oss eller månad... Men i år ringde Michaels mamma o gratulerade oss. Tack för det. men det blev inget firande i alla fall eftersom Michael opererades i fredag o vaknade ur narkosen vid 12 och mådde skit hela dagen.. Men Michael vet att jag älskar honom av hela mitt hjärta i alla fall, även om jag inte är det minsta romantisk. Att gifta kig med Michael är verkligen det bästa jag någonsin har gjort. Jag brukar inte vara stölt över mig själv. Men att jag har gift mig med Michael är jag stolt över!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis i efterskott!! 6/9 har jag och J varit tillsammans i 6 år, tiden bara flyger.....

2008-08-26 @ 07:58:08
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0